[offline] Jullie mening

Voor vragen over website indelingen, opbouw en projectstructuren

[offline] Jullie mening

Berichtdoor WeedSide op zo 10 jan 2010, 17:05

Site niet meer online !

Greetz WeedSide (H)
Laatst bijgewerkt door WeedSide op zo 14 maart 2010, 20:22, in totaal 2 keer bewerkt
© Stoney door het leven of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven. (H) www.ScriptZilla.nl
WeedSide
WSF Redactie

Re: Jullie mening

Berichtdoor Thumbnail op zo 10 jan 2010, 19:25

het design leid niet af van de content nee
maar die recklame :#
beschikbaar via msn voor hulp...
Thumbnail
WSF+ Lid

Berichtdoor WeedSide op zo 10 jan 2010, 19:33

hahaha je hebt gelijk maar daar moet ik nog me eigen systeem neerzetten daar zal meer en deel gewoon een header te zien zijn. Jij vind dus simpel houde ?

Ben nu overigens al beetje aan het pielen toch maar met design, hier en daar wat kleur alles was wit en licht grijs voor de mensen die het niet gezien hebben. Qua lay-out is het nog identiek.
© Stoney door het leven of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven. (H) www.ScriptZilla.nl
WeedSide
WSF Redactie

Berichtdoor Niels-Verwegen op ma 11 jan 2010, 12:18

Ik denk dat als je het kleur contrast groter maakt tussen het menu, header en de tekst dat de website dan duidelijker word om te lezen.
webdeveloper - 3media
http://3media.nl
http://indesk.nl
Niels-Verwegen
WSF Redactie

Berichtdoor Turkdale op di 12 jan 2010, 16:33

Ik vind je huidige indeling van blokken totaal niet storend en gewoon ideaal op het eerste gezicht maar als ik nou ga oordelen over de design zou ik zelf of meer kleur gebruiken, of de kleur(blauw) die je nu hebt weghalen en met grijs, zwart en wit werken ?

Verder toppie :P
Deze Post Staat Onder © Turkdale 2009-2010
[Turkdale.nl]
Turkdale
WSF+ Lid

Berichtdoor WeedSide op di 12 jan 2010, 21:13

Ik heb doen besluiten dat ik de layout toch maar wat ga opvrolijke inderdaad.
Zodra ik dit klaar vindt zal ik nogmaals jullie mening vragen, bedankt voor de reacties.

Greetz WeedSide (H)
WeedSide
WSF Redactie

Berichtdoor Thumbnail op di 12 jan 2010, 22:53

content zelf (dus content vak) saai/leesbaar houden (:P)
maar daaromheen (menu etc.) best wat contrast etc. idd :P
beschikbaar via msn voor hulp...
Thumbnail
WSF+ Lid

Berichtdoor digifact op wo 10 feb 2010, 19:29

Belangrijk is bij een soortgelijke website dat je veel wit hebt. Dat maakt het iets zakelijker en tevens ook iets ruimer.
Komt bij dat je de lay-out inderdaad simpel moet houden, maar niet te simpel (ik hou niet van websites die me doen denken aan Windows 95)

In eerste instantie vond ik je site niet zo prettig, en misschien een beetje te druk.
Het inlogvenster is te smal voor de balk waar hij inzit. Ik denk dat je het inlog-gedeelte beter aan de rechterkant bovenaan, dus net boven of onder "weer vandaag", kunt zetten.

Verder vind ik de kleurencombinatie wit-superlichtblauw-superlichtgrijs niet zo wauw :P
Er moet wat meer contrast inzitten. Misschien wat donkerder blauw (en donkerder grijs)

Ooh en een zachtere lettertype zou het ook fijner maken :D
Calibri/Arial/Verdana etc., daar gaat mijn voordeel naar uit :D

Trouwens, wat lettertype betreft, als je het Times New Roman wilt houden, zou ik dat vooral doen. Maar dan wel alleen de content of de artikels.
Overige teksten (zoals bij het inloggedeelte enz) zou ik een fijnere lettertype geven.

Ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt :D
Elke goede freelancer houdt zich aan de 10 regels voor freelancers.
Net zoals dat hij eerst leest voordat hij kiest voor een affliate-adverteer systeem of een mobiele (internet) abonnement.
LEES DE AANSNIJDING & WORD LID VAN DE HYVES!!!
digifact
WSF Lid

Berichtdoor degrotepeter op ma 15 feb 2010, 14:20

digifact schreef:Ooh en een zachtere lettertype zou het ook fijner maken :D
Calibri/Arial/Verdana etc., daar gaat mijn voordeel naar uit :D

Trouwens, wat lettertype betreft, als je het Times New Roman wilt houden, zou ik dat vooral doen. Maar dan wel alleen de content of de artikels.
Overige teksten (zoals bij het inloggedeelte enz) zou ik een fijnere lettertype geven.

Ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt :D

Ik zou Times New Roman niet gebruiken voor de content. Letttertypes met schreef zijn vaak moeilijk leesbaar op een scherm. Het is daarom zeer aan te raden om een schreefloos lettertype zoals inderdaad arial of calibri te gebruiken inderdaad. En als je een schreef lettertype wilt gebruiken doe dat dan bijvoorbeeld voor de kopjes.
Mijn portfolio website:
www.petererinkveld.nl
degrotepeter
WSF Lid

Berichtdoor wert12 op zo 07 maart 2010, 21:07

fake and gay
wert12
WSF Lid

Berichtdoor ndshomebrew op zo 07 maart 2010, 23:07

wert12 schreef:fake and gay

Kan ook wel even normaal verwoordt worden
Disclaimer:
Bovenstaande type/spelling fouten in de tekst zijn alleen ter vermaak van de lezer.
NDShomebrew©2009
ndshomebrew
WSF+ Lid

Berichtdoor WeedSide op zo 07 maart 2010, 23:47

brammetje dit topic mag verwijderd worden site wordt niet meer aan gewerkt.
Greetz WeedSide (H)
WeedSide
WSF Redactie

Keer terug naar Web Thinking