[BUG] inloggen onthouden

De mededelingen rondom Websiteforum.nl en de richtlijnen voor gebruik forum, en vragen rond het forum

[BUG] inloggen onthouden

Berichtdoor Jasper op zo 07 feb 2010, 12:48

Gisteren heb ik me ingelogd en gezegd dat hij dat moet onthouden.
Vandaag kreeg ik een e-mail vanwege een reactie op een post. Ik drukte op de link en was netjes ingelogd.

Wanneer ik dan naar http://websiteforum.nl ga, krijg ik toch nog het inlogscherm te zien. Ga ik naar http://www.websiteforum.nl, dan ben ik netjes ingelogd.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat je dan toch ingelogd bent, of iig wordt doorverwezen naar www.websiteforum ?
Jasper
WSF+ Lid

Re: [BUG] inloggen onthouden

Berichtdoor Bram op zo 07 feb 2010, 14:16

Is al 'n hele tijd bekend, maar tot nu toe wisten we nog niet precies waar het aan lag. Zal deze info doorspelen aan Auriorx, mogelijk dat hij het kan oplossen :).
SupervisionAir - UnderWaterWorld - PeerlingsPictures - Den Möllenhof 63 - A+ Webdesigns
EOS400d + Sigma 18-50 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + SlingShot 300AW + 055XPROB + SBH-100
Bram
WSF Moderator

Berichtdoor ndshomebrew op zo 07 feb 2010, 14:48

Dit probleem had ik ook op min site. dus ik verwees altijd met een htaccess door naar www.

Weet niet hoe je het anders moet oplossen. cookies worden met www (of zonder) opgeslagen. Als jullie weten hoe het moet ben ik wel benieuwd. Willen jullie dan de oplossing hier posten?
Disclaimer:
Bovenstaande type/spelling fouten in de tekst zijn alleen ter vermaak van de lezer.
NDShomebrew©2009
ndshomebrew
WSF+ Lid

Berichtdoor Auriorx op ma 08 feb 2010, 23:47

Oplossing lijkt me simpel, gewoon zowel op www. als zonder www. inloggen en onthouden aanvinken. :)

Edit: Iets te vroeg gejuichd, eerst lukte het wel, maar nu bij mij ook niet meer, haha. :P Ik zal eens kijken...
Abboneer svp op mij op Youtube!! :D - Klik hier!
Auriorx
WSF Moderator

Berichtdoor ndshomebrew op wo 10 feb 2010, 10:29

bij mij werkt het heel vaak niet. Ben ik ineens niet meer ingelogd moet ik inloggen (ook op www (waar ik mij aanmeld)).
Okay.. dan log ik in. Er staat dat ik ben ingelogd. Ik klik op forum overzicht (staat onder succesvol ingelogd) en ik ben gelijk weer uitgelogd.

Moet ik weer al mijn cookies verwijderen en dan is het goed -_-'
Disclaimer:
Bovenstaande type/spelling fouten in de tekst zijn alleen ter vermaak van de lezer.
NDShomebrew©2009
ndshomebrew
WSF+ Lid

Berichtdoor Jasper op wo 10 feb 2010, 13:20

ndshomebrew schreef:bij mij werkt het heel vaak niet. Ben ik ineens niet meer ingelogd moet ik inloggen (ook op www (waar ik mij aanmeld)).
Okay.. dan log ik in. Er staat dat ik ben ingelogd. Ik klik op forum overzicht (staat onder succesvol ingelogd) en ik ben gelijk weer uitgelogd.

Moet ik weer al mijn cookies verwijderen en dan is het goed -_-'
Dat heb ik vandaag ook, ik kom nergens meer in met Safari Mac.
Met Chrome Mac werkt het nu wel.
Jasper
WSF+ Lid

Berichtdoor Bram op wo 10 feb 2010, 14:45

Die bug had ik laatst ook. Even kastje leegmaken (CTRL + F5) en het werkt weer :).
SupervisionAir - UnderWaterWorld - PeerlingsPictures - Den Möllenhof 63 - A+ Webdesigns
EOS400d + Sigma 18-50 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + SlingShot 300AW + 055XPROB + SBH-100
Bram
WSF Moderator

Berichtdoor ndshomebrew op wo 10 feb 2010, 16:14

ctrl = f5? is dat gewoon sessies verwijderen dan ofzo?

maar ja. momenteel ben ik nog ingelogd.
Wel raar.. (Win 7(64b) FF 3.6)
Disclaimer:
NDShomebrew©2009
ndshomebrew
WSF+ Lid

Berichtdoor Bram op wo 10 feb 2010, 18:01

Da's vernieuwen en tegelijkertijd het kastje (chache) leegmaken.
Bram
WSF Moderator

Berichtdoor ndshomebrew op wo 10 feb 2010, 18:21

Weer wat geleerd (A)
Disclaimer:
NDShomebrew©2009
ndshomebrew
WSF+ Lid

Berichtdoor Thumbnail op zo 07 maart 2010, 14:09

ahah :D
dankzij het lezen van deze post kan ik owk weer inloggen :P
Thx
beschikbaar via msn voor hulp...
Thumbnail
WSF+ Lid

Berichtdoor ndshomebrew op zo 28 maart 2010, 11:28

het werkt niet meer bij mij. de cookies worden niet onthouden :(
Disclaimer:
NDShomebrew©2009
ndshomebrew
WSF+ Lid

Berichtdoor Auriorx op vr 09 apr 2010, 15:17

Ik heb er zelf ook nog steeds last van, ik kan alleen op Internet Explorer inloggen, en niet eens in Chrome of Fx. Ik zou niet weten waar het aan ligt, maar ik zal eens kijken.

Edit: Ik kan nu weer inloggen, wie heeft er nu nog problemen?
Auriorx
WSF Moderator

Berichtdoor WeedSide op vr 09 apr 2010, 15:29

ik kan wel inloggen maar moet het 2x doen voor ik ingelogd ben ( gebruik alleen FF )
Greetz WeedSide (H)
© Stoney door het leven of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven. (H) www.ScriptZilla.nl
WeedSide
WSF Redactie

Berichtdoor ndshomebrew op zo 11 apr 2010, 11:02

Het stomme is dat als ik naar http://websiteforum.nl/ ga dat ik niet ben ingelogd maar als ik met www (dus http://www.websiteforum.nl/ ) naar website forum ga dan ben ik wel ingelogd...

Misschien verstandig om een htaccess script te gebruiken?? Ik zelf heb het wel. Hierdoor blijft iedereen gewoon ingelogd :D
Disclaimer:
NDShomebrew©2009
ndshomebrew
WSF+ Lid

Berichtdoor Auriorx op za 08 mei 2010, 10:50

Hmm, gek genoeg is het nu bij mij gewoon weer zo dat ik op allebei ingelogd blijf.. Als iemand er nog last van heeft, meldt diegene het nog even dan.
Auriorx
WSF Moderator

Berichtdoor ndshomebrew op zo 09 mei 2010, 00:01

ik heb er geen last meer van... soms wel
Disclaimer:
NDShomebrew©2009
ndshomebrew
WSF+ Lid

Keer terug naar Mededelingen / Richtlijnen / Forum Related