Een goedkope website

Het is mogelijk om voor ieder doeleinde een website te laten maken. Maar wanneer de kosten van een website laten maken zo laag liggen, dan kun je natuurlijk wel begrijpen dat de website:

  • een dertien-in-een-dozijn website is die lijkt op talloze andere websites;
  • geen unieke features heeft;
  • niet gemakkelijk is aan te passen;
  • niet kan voldoen aan klantspecifieke wensen;
  • niet goed getrackt en geoptimaliseerd kan worden;
  • eenvoudig gehackt kan worden.

Wanneer je een dergelijke website wilt, kun je inderdaad tegen zeer lage kosten een website laten maken. Wil je echter een website van hoge kwaliteit? Een website die volledig aansluit bij jouw wensen en je bedrijf een extra betrouwbare en professionele uitstraling geeft? Een website die niet alleen geld kost, maar ook daadwerkelijk iets gaat opleveren voor jouw bedrijf? In dat geval kun je kiezen voor een website die tegen hogere kosten gemaakt wordt.

Zelf maken of website laten maken?

Door de vele tv-reclames en “gratis” website mogelijkheden ben je wellicht in de veronderstelling dat je een website eenvoudig zelf kunt maken. Echter, een website met de zojuist genoemde voordelen kun je onmogelijk zelf bouwen.

Ter vergelijking: iedereen kan met een schaar overweg, maar niemand knipt zijn/haar eigen haar. Waarom niet? Omdat hairstylisten specialisten zijn, precies weten welk kapsel bij je past en dit kapsel ook naar jouw wensen kunnen creëren. Zo werkt het ook met websites. Het is dus bijna altijd de beste keuze om je website door een professioneel webbureau te laten maken. 

Website laten maken: Van kosten naar investering!

We begrijpen dat je de kosten van een website laten maken belangrijk vindt bij het maken van een keuze. Toch is er nóg iets waar je rekening mee moet houden: wat levert de website op? Een professionele, unieke en perfect werkende website laten maken zal meer kosten dan een do-it-yourself website, maar deze zal uiteindelijk ook meer opleveren. Een website is een investering: het moet op den duur iets opleveren. Wat dit precies is, is afhankelijk van jouw bedrijf. Voorbeelden: een gevoel van veiligheid en betrouwbaarheid van de potentiële klant bij jouw bedrijf, contactaanvragen/leads of, wanneer het een webshop betreft, sales. Zodoende haal je de kosten van een website laten maken er dubbel en dwars uit!

Wij staan voor

Hoogwaardige content Eerlijke & professionele mening 16 jaar SEO ervaring

Contactformulier